Isik22 n_mzlmm bizim doktorumuz kalça muayenesi ve göz muayenesini 45le 60.gün arası yaptırmamızı söylemişti göz için normal yetişkin göz doktoruna gittik kalçayı da ultrasonu çektirip verdikkeri raporu çocuk doktorumuza wptan göndermiştim
Pera01 n_mzlmm ben şehir hastanesinde yaptırmıştım kızımın adına alınca randevuyu zaten bebek göz poliklinik diye çıktı mhrsde biraz yoğunluk vardı bekledik ama hallettik o işi üç aylıktı
Deletedmom_79 n_mzlmm evet yetişkin göz doktoru ama öncesinde bebeklere de bakıyor mu diye aranıp sorulabilir. Biz 3 aylıkken baktırdık bir sonraki bir yaşında olacak.
MelikeBade @n_mzlmm kaç atlıkken yaptırmıstım hatırlayamadım ama yetişkin göz doktoru bakıyor. Çocuk doktorunuz hatırlatıyor zaten bir sonraki muayaneye göz muayenesini yaptırın demişti.
Isik22 n_mzlmm girişte yenidoğan kalça ultrasonu çektireceğimizi söyledik sadece ultrason çekildi o yüzden herhangi bi bölüme girmedik doktorumuz sadece ultrason çektirip raporu bana gönderin demişti çünkü