whitechocolatemochaa joyfulmom aslında hiçbirini beğenmedim, biraz eski model gibi ama yinede seçmem gerekiyorsa 1 derim 🙈
visneli_turtam joyfulmom bunlar ayakta kaba duruyor, ayağını büyük gösterebilir, ben sneaker tarzı seviyorum, hiçbirini beğenmedim ama 3 içlerinde daha kibar
yagmurkokusu_ joyfulmom hiçbiri desem yanlış anlamazsın çok kaba duruyor birde sert bunların o üst yerleri ayakta kaldığında sıkma acıtma yapabilir
joyfulmom whitechocolatemochaa biraz yüksek tabanlı ayakkabılari seviyorum sporda genelde topuklu,klasik giyerim ama spor olunca böyle daha hoşuma gidiyor ☺️
joyfulmom yagmurkokusu_ zaten kullandığım modeller çok rahat aslında ayağım küçük olduğu için kaba durmuyor ☺️