Kızlar merhaba oğlum 17 aylık 3 gündür çok hasta öksürük burun tıkanıklığı gözlerde sulanma aynı zaman da da diş çıkartıyor zaten her diş donemin de zaten hasta olur ama bunda çok kötü ne birşey yiyebiliyor ne burnunun akıntısı geçiyor nefes bile çok zor alıyor aspiratör ile açtırmak asla istemiyor serum fizyolojik ile çok ağlıyor sürekli burnunu sişmekyen bunu yara oldu. Şimdi de öksürüyor yavrum zaten hiçbir şey yemediği gibi öksürükten de ememiyor doktora da görürdük aöa sadece ateşi olursa diye calpol verdi gönderdi hiçbirşey yapmadı ne yapacağımı şaşırdım ıhlamur bal zencefil zerdeçal karışımını bi içiyor o kadar ne yemek ne su içti günlerdir