Kızımda da vardı.Doktorumuz antibiyotik damla verdi günde 2 kez sıkıyordum gözlerine.günde 3 kez de sadece kaynamış ilimis içme suyuyla icten dışa her bir göze yeni bir göz pamuğu kullanmak şartıyla gözlerini içten dışa sileceksin. Günde 20 30 kez her bir göze ama özellikle tıkanıklık olan göze biraz daha basınçla ama bebeğin canını da yakmadan kanal tıkanıklığı masajı yapicaksin her göze 50-100tekrar olmak şartıyla dedi kızımın 3 aylıkken geçti.gecmeseysi 6 ay ve üzeri olduğunda sondalama hala gecmediyse 1 yaş ve üzeri olduğunda ameliyat demişti doktorumuz çok şükür geçti.