Her emzirdikten sonra göğsümde uçlardan yukarıya doğru sızı/ağrı oluyor. 3 aylığız hala geçmedi bu durum. Meme uçlarım çok yara zor dönemden geçtim halada geçiyorum acaba meme ucundaki yara mı sızlıyordur? Yada sızlıyordur yarayla birleşince daha cok mu sızlar bilemedim ki😞