defmommy 6 gün çalışılıyor ama bizim mesai saatlerimiz uzun haftalık saati göz önünde bulundurduğumuzda 45 saati geçiyor bu durumda ya ek mesai ücreti verilir yada cumartesi günleri personel sırayla izin kullanır tam yada yarım gün eczacının insiyatifine bölgenin yoğunluğuna göre değişir, bu izni yada ek saat ücretini vermeyen meslektaşlarımda çok hatta nöbet ücreti bile vermeyen var o yüzden başlangıçta konuşulması gereken konular maaş,ek mesai,nöbet ücreti, yemek, bunları mutlaka sorun