Selam kizlar bebegim 10 gün sonra 3 aylik olacak dogdugundan beri kulagi bükülüyor az da olsa düzeldi ama yatarken hep bükülüyor o yüzden kepce olarak kalacak diye cok korkuyorum sapka takamiyorum cok hareketli yatarken bile ya kafasindan cikartiyor yada burnunu kapatiyor sapkayla Kulagini nasil düzeltebilirim? Gec mi kaldim acaba? Yardimci olursaniz cok sevinirim☺️