Bebeğinde işitme kaybı olan/işitme cihazı kullanan anneler varsa tecrübe ve tavsiyelerimizi paylaşabilir miyiz? Benim 8 aylık oğlum iki kulakta da işitme kayıplı, yaklaşık 3 aydır cihaz kullanıyoruz. Şu an için anlamsız da olsa sesler çıkarıyor, konuşma gelişiminde bir gerilik var mı/olacak mı bilmiyoruz. Cihaz kullanıp problemsiz konuşabilen, hayatına etkilenmeden devam edebilen çocukların hikayelerini duymak çok umut verici, böyle hikayeleriniz varsa lütfen paylaşın 😊