Kızlar selam. Hem gece hemde gündüz olanını alayım diyorum. İkisini birlikte kullanan var mı aranızda? Nasıl kullandınız? Saat aralıkları nasıldı? Birde gaz ve uyku problemine iyi geldi mi? Bebişim 31 günlük gün içerisinde sadece 2 saat uyuyor gece de sürekli ıkınıyor. Şuan san simplex ve biogaia kullanıyoruz. Biogaia kullanmaya devam edeceğim fakat san simplexi değiştirip mommys almayı düşünüyorum. Kullananlar lütfen yazabilir mi 🙏🏻🥺