Çocuğum 14 aylık doğduğun dan beri a101 deki Sofia bezini kullanıyorum çokta memnunum hiç taşırma yapmaz İshal olmadığı sürece. Gel gelelim yeni aldık bez . çocuğun altını değiştircektim Ve elime aldığım gibi bezi anladım bı tuhaflık olduğunu yarısı kadar inceltmişler bezi. Bu şekilde daha fazla bez değismicek mi . Sadece 1 paketi mi öyle 4 paket almıştık. Yada artık böyle mi olacak bezler