gazımız yok karnımız tok altımız temiz üç haftadir perişan olduk.. rekoru 12 saatti bugün 19 saate cikti asla ama asla uyumuyor ne yaparsam yapayım uyumuyor doktora da götürdüm uyumuyor diye her bebek farklı olur bunun da fıtratı böyle demek ki annesi dedi. bana asla normal gelmiyor sizce normal mi aynı durumu yaşayan var mı ne wc gidebiliyorum ne su içebiliyorum bittim tükendim..