Cemssceren Selamlar, sezeryandan ne kadar zaman sonra özel bölge için ağda yaptırdınız? 5 ay oldu henüz gitmedim, çok acır yada bir zarar gelebilir diye endişeleniyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 💕.
Minel-inannesi Cemssceren sana bisi diyimmi kesi yerinin etrafi zaten uyusuk oluyo ve inan daha onceden gittiklerine gore daha az aciyo, ordaki kaslar sinirler ellenmis oldugundan eskisi gibi his yok yani😊 yabanciya gitmessin zaten hep gittigine gidersin dersin sezeryan oldum dikis yerine dikkat ediver diye hic cekinme daha az acı 🤌
zynp-1994 Cemssceren bende korkuyorum ama tüyleri hiç sevmem 38. Günüm benim adetim bitsin hafta içi hemen gideceğim yapacak bir şey yok
Hasretela Cemssceren korkman normal KuZum da hıc bir şey olmuyor anlamıyorsun bıle söylersin zaten kesıgıme dıkkat edin yenı doğum yaptım dıye bır sey olmuyor
zynp-1994 Cemssceren tavana bakçam unutçam sezeryan olduğumu diyorum bazen normal doğum yapıp orası kesilen kişi bile yaptırıyor