MelekZor Ben kasim ayindandogum yaptim hala adet olmadim acaba herkeste nasil olan var mi yok mu ne zaman oldu merak ediuorum :)
Yamaninannesiiiiii MelekZor 40 çıktığı gün oldum maalesef ne acelesi varsa geldi hemen.Bebeğim 4 aylık şuan düzenli bir şekilde oluyorum
Asiltas MelekZor bende 13 kasımda sezeryan doğum yaptım hiç gelen giden yoktu geçen hafta bebeğim hastane de yattı stres tetikledi sanırım yeni oldum
Mucizelerherzaman MelekZor 3 ay sonra adet olmuştum. 1 yıla kadar uzayanlar var diye biliyorum. Ne kadar geç o kadar rahatlık
Deletedmom_112 MelekZor 3 ay sonra çok ufak bir lekelenme tarzı gibi bir saat kadar gelmişti 4. Ayda ise regl olmaya başladım
almilabuss MelekZor benim vücudum olmaya çalışıyor ama beceremedi daha 😂 ara ara damla damla kan geliyor 5 ay olacak doğum yapalı
Gulguzeli_21 Doktor ne kadar gec o kadar iyi vucut toparlanır demişti benimde dogumun ustunden 1 bucuk ay gectı şimdilik hala yok ama cok dikkat et hamılelıkte o kadar kolaylaşır bu durumda demişti
MelekZor Gulguzeli_21 niye diikkat et dedi anlayamadim tam olarak hamile kalabilirsin mi dedi yani bende ondan korkuyorum 🫤