glcn1990 1 ay olucak taktıralı acaba alttan mı kontrol ediyorlar yoksa ultrasondan mı bakıyolar kayıp kaymadığına
Bademll_eda_ glcn1990 alttan kontrol ediyorlar ama acısız bir işlem uzun çubuk gibi biseyle bakıyorlar benimde zamanı geldi gitmem gerekiyor umarım problemimiz yoktur 🌸
glcn1990 MelekZor devlet hastanesinde taktırdım ağrı olmuyor sadece adet sancısı gibi kasıklarında ağrı oluyor oda bi kaç saate geçiyor korkulacak bişry değil iki dk falan sürüyor
Annecilikkkk glcn1990 inşallah bende bayramdan önce taktırdım 5 gün önce merdivnelerden düştüm ama konrtole daha çok var inşallah kaymamıştır ya