tombikdonerkankasiiskender Elektrik destek ödemesi alıyorum en başından beri 216 lira yatıyodu bu ay 184 olmuş bilgisi olan var mı
Atahaninannesipnr Merve_2712 bende diyorum geçen ay bana 388 TL gelmiş şok oldum bu ay 500 gelmiş farklı hiç bişey yapmadım oysaki demek indirim varmış