BirPatiSever Felak ve nas surelerini okumak beni rahatlatır. Belalardan korunduğumu düşünüp sık sık okurum. Korunmak amaçlı regl iken okunur mu. Lütfen bilgisi olan yazsın.
yanikkozaanne BirPatiSever regl iken ayet okunmaz canım dua okuyabilirsin ya da 21 besmele çekebilirsin..
NuruKelam CankizimRavzam Adetken ezbere bildiğimiz her sureyi okuyamayız sadece dua amacı taşıyan Fatiha, Ayetel Kürsi, Felak, Nas gibi yatarken okuduğumuz dua niteliğini taşıyanları okuyabiliriz. Bunun harici adetken Kuran’dan ayet okunmaz.
BirPatiSever yanikkozaanne yani felak ve nas okunmaz öylemi. Korunmak amacıyla dua niyetiyle de mi okunmaz.
yanikkozaanne BirPatiSever hayır kesinlikle okunmaz sadece Fatiha suresi okuyabilirsin o da dua olduğu için
NuruKelam BirPatiSever Bunlar korunma duâsıdır bu sebeple adet dönemleri de korunma amaçlı okunabilir. Ben okumuyorum içim rahat etmiyor yine de ama okunmasında bir sorun yok.
CankizimRavzam NuruKelam bende zaten onu demeye çalıştım canım soruda sorulduğu gibi işte kuran okuyayim mi deseydi bende hayır derdim ama Felak nas Ayetel Kürsi ihlas okunur elbette