Benanneoldum Tam 3 aylık oğlumu dün sünnet ettirdik uyanıkken bir yudum emmiyor saatlerce aç kalıp aç karınla uyuyor anca o şeklde emzirebiliyorm sünnetten sonra bu durumu yaşayan oldu mu sütten kesilecej diye çok korkuyorum 😭😭😭
_pln_ Benanneoldum bizim oğlanda yeni sünnet oldu. Ben öyle bi durum yaşamadım ama doktorumuz uyarıda bulunmuştu ilk gün meme reddi yaşayabilirsiniz korkmayın diye. Siz yine doktorunuza danışın isterseniz 😊
gokalpkus Benanneoldum benim kuzumda tam geçen hafta sünnet oldu ilk 2gün iştahsızlığı oldu memeden uzaklaştı biraz ama toparladık hemen çok şükür
Htlpyrk Benanneoldum bizde uc hafta once olmustuk sunnet. Ilk gun az emmisti beni de. Agrisi mi var acaba calpol ve fitil yapiyormusun. Gerci ben fitili iki kere yapabilmistim kakasini tetikledigi icin temizlemek zordu sadece agri kesiciyle atlattik. Uyurken emzirmeyi deneyin. Olmadi sagip kasikla verin. Endiselenmeyin bi kac gune gecer
gokalpkus Benanneoldum zorlamadım ara ara teklif ettim uyku sersemiyken emzirdim çok şükür kolay atlattık
_pln_ Benanneoldum doktorum bana geçici bi durum olduğunu söylemişti. Siz ne yaptınız? Düzeldi mi peki şimdi
NurCelik Normal dikişli mi oldu yoksa klamp yöntemiyle mi bizde cuma günü olacağız sünnet insallah bir an önce atlatırsınız kuzum