Oğlum 10 ay 5 günlük aslında uyku eğitimi de aldık çok güzel uyuyordu. Ama şu 10.aya girdiğimizden beri geceleri neredeyse 2 saatte bir uyanıyor. Şu an üst dişi çıkarıyor Ama dişten dolayı biz hiç sıkıntı yaşamadık. Her uyandığında meme vermiyorum yani eğitim alışkanlıklarımızın hiçbirisini değiştirmedim. Ama iki saatte bir uyanıyor mırıldanıyor bayağı da ağlıyor. Gecenin o saatinde ben de yanına gitmek zorunda kalıyorum. Bu 10.ayda yine bir büyüme atağı mı var nedir bu ya? Eğitim aldığımız için şaşırıyorum