DurubebekElif 2 aylık bebeğimi yatırırken sağa sola yatırmaya dikkat ediyorum ama o kendisi kafasını çeviriyor. Kusacak bişey olacak diye çok korkuyorum.
izd Doktorumun kesin tavsiyesidir, bebeği sadece sırt üstü yatırmak. Sadece gündğzleri eğer ben yanında isem sağa veya sola yatırırım, asla yastık kullanmam, asla ğstğnü örtmem ve asla yatakta başka bir nesne bulundurmam..
Melis1706 izd ustunu illa orterim oyle bos yatiramam bixler bike ustumuze alioruz illa insan uyurke usuo urperio yani yaz degilki sere serpe yatsin
izd Melis1706 1.5 tog uyku tulumu ile yatırıp üstünü kesinlikle örtmüyorım özellikle yenidoğan döneminde kesinlikle örtmedşm, ani nenek ölüm sendromunun en büyük nedeni bu maalesef
Melis1706 izd ben uyku tulumu giydirmiyorum kalkipta cok asiri ortmuyorum bende yani cocuk bi kere terlemedi su ana kadar
izd Melis1706 örtünün tavsiye edilmemesi deki gaye terlemesi değil zaten, dediğim gibi ani bebek ölüm sendromunun en büyük en yaygın sebebi beşiğinde bebeğin örtülmesi. Tog değeri olan kumaştan uyku tulumları ile gayet kaliteli vücut ısısında uyku sağlanıyor bebekler için. Örtülen her bebeğin başına kötü bir şey gelecek diye bir şey yok, ama bir tanesinin bile başına gelmesi cehennem gibi bir şey. Bana göre sadece. BU sebepten bile rasyonel olmamta ve uzmanları dinlemekte fayda var.