sevgii_123 Kızlar 2 gündür kızımın ateşi var ama bugün düne göre biraz daha iyi akşam 8 de calpol verdim şuan ateşi 36.5 ama korkudan uyuyamıyorum 2 gündür de çok uyuyamadım napiyim sizce alarm kurup uyuyayimmi ?
sevgii_123 sonbahar3 evet keyfi yerindeydi 8 de calpol verdim onun etkisi geçince gece 2 3 gibi uykunun derin olduğu saatlerde ateşi çıkar uyanamam diye çok korkuyorum
sevgii_123 sonbahar3 ama yükselir diye korkuyorum bizimde ilaç verdiğimiz halde 38.8 fln gördüğü oldu
sonbahar3 sevgii_123 eğer tedirgin iseniz. Üstünü örtmeyin üzerini ince giydirin gerekirse atletle uyusun ayakları soğuk mu. Soğuk ise çorap değilse çıplak kalabilir. Yani ateşini tetikletecek sıcak dan kaçının
sevgii_123 sonbahar3 bilmiyorum idrar aldılar temiz çıktı bizde gidemedik tekrar çocuk düzelince sonuçları almaya
sevgii_123 sonbahar3 diş 38 39 yapmaz diye biliyorum şuan uykum var ama ateşi çıkar diye stresten uyuyamıyorum 🥲
sevgii_123 sonbahar3 bizde ishal kusma fln yok işte bir ateş ilk gün çok siddetliydi 38.5 larda falandı hep ilaçla 37 ye düşüyordu bugün de 38.5 a çıktı iki defa birde 38.8 e falan en son akşam baya iyiydi iyiyken ilaç vermedim bende napsam bilmiyorum