Ballibademin_21 Kızlar ben doğumdan sonra ilk adetimde cezeratteye başladım nisanın 20 sinde adet olmam gerekiyordu şuan hâla adet olamadım ve yasmine geçtim geçen hafta gebelik testi yaptım negatif ama ben ne zaman adet olucam ya
Minel-inannesi Ballibademin_21 emzirme sureciniz bittimi? Ben ekimde dogum yaptimdi 40im ciktiktan sonra cerazette ye basladim hic adet olmadım lekelenme bile yok bekliyom bende bakalim🤷
Yenianne973 Ballibademin_21 ilk adeti bekliyorum ben de hap için henüz içiyorum umarım olurum bir an önce çümkğ ilk doğumdan hemen sonra oldum bu ikinci 40 ım çıkalı 10 günü geçti 🥲
MelekZor Minel-inannesi cerazette ne oluyor acaba ? Bende kasim da yaptim hala olmadim bi kac kez sanki lekelenme oldu ama hala adet olmadim
Minel-inannesi MelekZor emziren annelerin kullandigi dogum kontrol hapi cerazette. Benim adet olmayisim hormonalmi, haptanmi, ilk yil duzensizliktenmi bilemicem artik. Kadin doğumcumun onerisiyle 41.gun basladim icmeye emme bitince yasmine gecicem bende
Minel-inannesi Ballibademin_21 hakkinizda iyisi, bebeginizin nasibi o kadarmis ama bi hormon testi yaptirip emzirme danismanina basvurmayi düşündünüz mü acaba? Gunumuz sartlarinda eger hormonal bi sorun yoksa evlat edinen anneden bile süt getirtiyo emzirme danışmanları artik
Minel-inannesi Yenianne973 benim doktorum cerazette icmek icin adet olmayi bekletmedi direk baskayabilirsin dedi
Ballibademin_21 Minel-inannesi açıkçası ben bı başkasının sütünj vermek istemiyorum çünkü sütünü içtiği kadın süt annesi oluyor hali ile çocuğu süt kardeşi oluyo ve yıllar sonra ne olacağı belli olmaz süt kardeşe nikah düşmez ya hani
Minel-inannesi Ballibademin_21 yok sut annelik icin dememistim siz emzirme danismaniyla calismayi düşündünüz mü diye sormak istemistim