Bebegim kac gundur tadi tuzu yoktu suyu zor iciyor sevdigi seyleri yemek istemiyor firlatiyordu az az yedirdim pek istahi yok. Ateşi 38 civarlarinda burun akintisi başladı hapşurma gibi belirtileri var bi ara ishal gibi civik sicti yediginden anne sutunden olabilir belki o gun bende oyleydim gecti. Bugun ve dun balgamli mukuslu suyah kaka yapti az bir sekilde yani rotavirus gecirdik tekrarladimi tekrarliyormus , mevsim gecisinden mi bilemedim sizce nedir tecrubeli annelerim yardimci olursaniz cok sevinirim .