Symygz internete bakmayın şüphe ettiğiniz şeyleri doktorla konuşun çünkü internet sizi sadece boşa endişelendirir. olabilir keşfetme dönemi, gözlerinin daha net gördüğü dönemler, sağda solda ne var merak ettiği dönemler. kucağınıza alıp gezdirin sık sık. o zamanlar ben hep öyleydim. bazen yoruluyordum kanguruya takıp öyle gezdiriyordum. nörolojik başka bi sıkıntısı var mı yani bu öyle tek bir şey var kesin bir problem var denilecek bir şey değil. bizimki tamamen atak, direnme, reddetmeyle ilgiliydi. memede de çok yapardı mesela