Hanımlar doğum yaptığım zaman bütün eşyalarımızla birlikte kaynanamlara gitmiştik. 4 gün orda kaldık ama kavga ettik diye geri evimize döndük. Benim ve bebeğimin doğum kağıtlarını sinirlenip sobada yakmışlar. Bebeğimi doğurduğum hastaneye gitsem aynı belgeleri bir daha alabilir miyim?