Selam kızlar.. bişey sorucam 19 ay da böyle davranan bebeleriniz var mı? Mesela durduk yere gün içinde sürekli bay bay yapıp el sallama, mesela şişhh (sessiz ol manasında) biz yaptık babasıyla saklanbaç oynarken hani bulmayalım diye .. şimdi gidip gelip parmağıyla şşşh yapıyo.. ne bileyim aklıma takıldı ?