Ftm124 sezaryen sonrası 5.gün geldi benim de. Kuş gibi kaşıkla besledi annem oğlumu
Ben o aralar sürekli ağlıyorum, gayet normal hepsi endişelenme. Meme ucu da yoktu benim çıkarana kadar neler çektim ama bebek emince oluştu resmen. Bir de önce kolostrum denen ilk süt geliyor çok faydalı hiç bi damlasını ziyan etme mutlaka ver, sonra geceleri havlu koyacak kadar bereketli sütüm oldu boşa üzülmüşüm, bebeğini öp kokla geçiyor tüm bu zamanlar büyüyorlar 😍