Kızlar bi kaç gündür bebeğim huysuz özellikle gece uykuya geçerken gün içindede pek keyfi yok bugün pazar diye acil doktoruna götürdüm boğazına kulağına baktı bişey yok dedi bende dişinden diye düşünüyorum o yüzden bilmiyorum elleri çok sıcak bide göğüsümü ısırıyor felan bide huysuz bugün ağlama krizi geçirdi tetagil aldım verdim bide çok ağlayınca ağrı kesici veriyorum biyeri ağrıyordur diye normalde çok ağlayan bi bebek değil herkes çok uslu derdi . Diş çıkaran tecrübeli anneler sizce dişmi çıkarıyor diş çıkarırken nasıl oluyor bebekler ???