Kızlar arkadaşımın bebeği oldu şuan 35 günlük.
Bebeği sürekli huysuzlanıyor ağlıyor uyumuyor ama uyuyunca da saatlerce uyanmıyor.
Gazı var sandık gaz damlası verdik ama gaz varmış gibi ayaklarını falan kendisine çekmiyor. Acaba doymuyor mu diyoruz şimdi de ? Mesela sürekli meme istiyor sürekli emmek istiyor. Ama emmeye geçince de memede uyuyor orda sakinleşiyor. Haliyle pek emmemiş oluyor. Sizce doymuyor mudur ? Huysuzluğu ondan mıdır?