watermelonlove Kızlar kızımın bugün burnu akmaya başladı hafif hapşırık vardı şimdi de yutkunamıyor acıyor sanırım ki ağlıyor sürekli uykusunda yarın sabah Dr gidesim var siz her hasta olduğunda Dr gider misiniz ya ben mi abartıyorum daha önceki hastalıklarından evde olan ilaçlarla evde tedavi mi uygularsınız
HaLe31 watermelonlove ben götürüyorum benim oğlumun çok hızlı ilerliyor çünkü ne zaman evde kendim halledeyim desem hastaneye yatıyoruz ondan götürmek zorunda kalıyorum
Asyaveannesi04 watermelonlove hemen ateşi çıktığında götürmem ölçerim ateş düşürücü veririm soğuk kompleks yaparım ama baktım hiç düşmüyor götürürüm, öksürüyordu annem geçer ıhlamur ver dedi hava verdim evde hırıltı vardı gögsünde hiç olmamıştı daha önce gece acile götürdüm doktor iyiki getirmişsiniz ciğere inmeden dedi
06690669 watermelonlove canım senınkı buyuk ihtimalle bogazları kızarmıstır onuda evde tedavı edemezsin çocuga yazık antibiyotık verirler belki sabah götür hiç bekleme
watermelonlove HaLe31 Hiç hastaneye yatmadık çook şükür ama 1 haftadan evvel de iyileşmiyoruz evde olan ilacı kullanmaya korkuyorum yanlış tedavi uygularım diye
watermelonlove Asyaveannesi04 Ateşi yok şuan olunca da ateş takibine göre davranıyorum düşmüyorsa gidiyoruz hemen… Şuan yutkunamıyor acıyor sanırım ağlıyor uykusunda sürekli yarın gidecem de bu gece ne yapabilirim acaba
HaLe31 watermelonlove kiloya göre ayarlamak mesele zaten yoksa sürekli aynı ilaçları veriyorlar, buhar, burun spreyi vs baktınız hiç hafiflemiyor bi götürün olmadı, ortalık kovid, beta kaynıyor
watermelonlove Minel-inannesi yarın sabah gidecez şimdi ne yapabilirim acaba yutkunamıyor ağlıyor uykusunda sürekli ateşi yok gündüz burun akıntısı olmuştu ama akşam yatmasına doğru arttı anladım hasta olacağını
ayln23 watermelonlove gece daha çok gösterir kendini hastalık ılık su içir sıvı tüketsin bolca ağrı kesici calpol verebilirsin ağrısı için zaten sabah gidicekmişsin fazla bişey verme ama boğazını hep ıslak tutmaya calis
Minel-inannesi watermelonlove yarin 1mayis resmi tatil kuzum acaba sabahi beklemeden acile mi gotursen? cunku yarinda acile goturcen. Hastanelerde acilde nobetci cocuk doktoru isteyebiliyon yogunbakimin nobetcisi gelip bakiyo ya hani
watermelonlove 06690669 Yok giderim zaten de bir ben mi herşeyde Dr koşuyorum merak ettim ateş dışında hiç kimse evde kendi başıma birşeyler yapamıyorum sanki yanlış ilaç yanlış tedavi uygularım iyi gelmez düşüncesi var ateşe müdahale ediyorum tabi düşmezse onda da Dr gidiyoruz
CankizimRavzam watermelonlove kızım havaleli çocuk olduğu için ben ateş 39 göreyim saniyesinde hastanedeyim ki su anda yavrum hasta cuma günü sabaha kadar ağladı boğaz enfeksiyonu olmus kuzum antibiyotik tedavisi başladık Rabb’im.sifalar versin gidin bence gösterin ilerlemesin hastalık daha zor oluyor hem çocuk için hem anne için
watermelonlove CankizimRavzam ay Allah yardımcınısiz olsun en çok korktuğum başımıza gelmedi gelse ne yapmam lazım onu bile bilmiyorum
CankizimRavzam watermelonlove Ah kuzum Rabb’im kimsenin başına vermesin cuma gecesi 3 e kadar hastanedeydik sıra gelmedi en son kızımız kucağımızda bayıldı ateşten öyle baktilar düşün artık ama ateşe dayanamadığı için bayılmış havale değildi şükür eğer öyle bişey olursa bebeği sol tarafına doğru yatır serçe parmagini ağzına koy ambulans bekle başka yapacak bişey yok ama.havale ben geliyorum diyor gözler gitmeye başlar zihin bulanıklığı yaşar çocuk yani nitekim sarhoş gibi olur titremeye başlar o durumda hemen hastaneye koşun üzerini inceltin ya kızımın bişeyi yoktu ki sabah bı kalktım altına çiş yapmış 3 buçuk yaşında kızım bu arada kucağıma aldım bebe ateş atiyor resmen bir ölçtüm ateş 39 anam hemen kovaya suyu koydum dolven verdim giyindim hemen hastaneye koştum kan idrar swap verdik gecesine tekrar titreme kendini kasma.yasadik.11 de gittik 3 de çıktık zor ya Allah’ım kimseyi evlatla sinamasin şimdi iyi olmaya başladı gibi bakalım kuzum benim aşk hepsi aşk sarilmalara opmelere doyamam
06690669 watermelonlove canım bende kızım küçükken öyleydim burnu aksa doktora götürürdüm ama şmdi 4 yasına gırıcek kendı derdını azcok anlatabılıyo bende artık vucudunu tanıdım hastalandıgında nasıl oldugunu anlıyorum basit bi üşütmemi yoksa baska enfskyon tarzı bişemi eger farklı bı durum olursa bende götürüyorum ama dıyelıö burnu tıkalı hafif öksürük var once evde bı ıburamınle baslıyorum öksürüğü genelde balgamdan oluyo balgam atınca rahatlıyo bı keresınde uzamıstı götürdüm doktorda aynısını dedı bogazından gelen bir öksürük diye. Artık ondada hemen götürmüyorum ateşlendiginde bile ilaç veriyorum ateşi düşerse hemen götürmüyorum inatcı ateş olunca götürüyorum. Biraz daha büyüdüğü için halinden tavrından anlıyorum yanı Senın çocugun kac yasında
Oguuu26 Ateşi varsa çok halsizliği varsa hemen götürürüm enfeksiyon olabiliyo çünkü ama burun akıntısı falan varsa soğuk algınlığı ilacımız var doktorumuzun verdiği onu içiriyorum c vitamini çorba vs atlatıyoruz
Minel-inannesi watermelonlove goturceginiz hastaneyi bi arayin simdi isterseniz internette vardir numarasi illaki, yarin poliklinik hizmeti verceklermi öğrenin
Aselim01 watermelonlove valla bizimki 8.5 aylik hasta olsun hemen tepe taklak oluyor mecbur goturuyorum igne ve serum almadan iyilesemz direk kani enfeksiyon bagliyo zature baslangici oluyor hep