Tugbaturgut Merhaba çarşamba günü oğlumu sünnet ettireceğiz inşallah Konya’da Selçuklu tıpta Tamer hocaya sünnet ettiren oldumu acaba memnun kaldınız mı süreç nasıldı
Nrn26 Tugbaturgut Merhaba, oğlunuzu sünnet ettirdiniz mi acaba? Bizde Tamer beyde yaptırmayı düşünüyoruz. Nasıl geçti, memnun muydunuz doktordan?
Tugbaturgut Nrn26 Evett yaptırdık 2 ay oluyor neredeyse ve çok memnun kaldık kesinlikle tavsiye ederim en çok memnun kaldığımızsa kafamıza takılan en ufak şeyleri gece gündüz ne zaman olursa mesaj olarak sorduk ve hep dönüş yapıp ilgilendi tekrar kontrole bile çağırmıyor bu sayede. Şimdiden geçmiş olsun🌸
coffeemate Nrn26 benim oğlumu da 5.5 aylıkken sünnet etti, gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. 2. Gün rahatlamıştık. Hemşireleri de kendisi de çok ilgililer, sadece yazın biraz yoğun oluyor:)