Fahriye1987 bende de oluyor 2. Çocuğum birde. İlkinde Allah korusun felçli gibiydim tüm vücudumu hareket ettiremiyordum yataktan kalkamıyorum ben biride ayakta tüm gün çalışıp eve geliyordum birde ilk çocuğumu emziriyordum o zamanlar. Tüm vücudum tutulurdu hareket edemezdim yataktan kolumu kaldırıp kalkamadım yarım saat.. 2. çocuğumda emzirirken şimdi daha konforlu bir oturma ve bebeği tutma şekliyle kendimi yormadan emzirmeye çalışıyorum. Sırtıma boynuma yastık koyuyorum kolumun altına da yastık koyuyorum bebeğin ağırlığını alsın diye. emzirirken başımı çok öne eğmemeye çalışıyorum şimdi o ağrılarım fazla yok çok şükür