Selam hanımlar beni tedirgin eden bir konudan bahsetmek isitiyorum en son kontrole gittiğimde doktorumuz yapışıklıktan bahsetti istediğimiz bir şey değil ama korkulacak bir durum değil şimdilik cerrahi müdahaleye gerek yok sabah akşam zeytinyağı sür ilerleyen süreçte tekrar kontrol ederiz dedi. Bu durumu yaşayan var mı ?