Ben yaşadım. Halaa da devam ediyo az az var uç noktalarında. Malesef göbeğim var ve sezeryan yerim hava almıyo doktor korse takıp göbeği yukarı kaldırmamı söyledi tek çaresi havalancak ve kurucak orası dedi. Nemli kaldığı ve hava almadığı için olurmuş. Travazol krem sür dedi gerçekten çok iyi geldi travazol canım sür sende ve sürekli havalandırmaya çalış. Ben fırsat buldukça uzanıp bi defterle yelpaze yapıyorum çok rahatlatıyo