Aylakiz0-6 oglumuz01 benim oğlum da 14 aylık olmak üzere.,eğer akşam yemeğini güzel yemediyse veya erken yediyse gece emmek için çok uyanıyor yani aç olduğu için. Oğlunuzda da aynı sıkıntı olabilir. Akşam yemeğini geç yedirin bakalm belki düzelir
tubasd oglumuz01 emerek uyumayı öğrendiği için gece uyaninca geri nasıl uyuması gerektiğini bilmiyor o yüzden memeden destek alıyor uyuma yöntemini değiştirirseniz çözüm bulabilirsiniz diye düşünüyorum
Hshsjshs elagozlu35 bnim kizimda oyle ya 16 aylik acayipppp dustu devamli emmek isyiyo yıldım artik boyle olursa kesicem artik
elagozlu35 Hshsjshs kesmeyin kıymayın yaaa erken daha ben 2 yaş 2.5 yaşa kadar emzirmek istiyorum çok sağlıklı Anne sütü
Aylakiz0-6 Beybisibeybisi o saatlerde yiyor ama bazen daha erken yiyor, erken yediğinde sabaha kadar memede durmak istiyor ya da 7 8 de az yerse yine aynı şekilde.
TugceRain 21 aylık kızım. Yani yara oldu artık meme ucum. Emerken koltuk altıma kadar sızlıyor. Ağzından meme çıkmasın istiyor. Memem hep açık olsun gelsin emsin oynasın gitsin gelsin. 1 saat içinde 10 kere meme diye ağlama potansiyeline sahip.
569767 TugceRain benimde oglum 21 aylık aynı şekildeyız bu aylarda böyle mi oluyır acaba bazen içim sıkılıyor emzırmekten
oglumubeklerken oglumuz01 16 buçuk aylık oğlum, o da çok fazla düştü memeye bu aralar. Gündüzleri öyle değil ama geceleri… emerek uyuyor zaten 10 aydır, ama normalde böyle yapmazdı, tamam onu destek goruyor o olmadan uykuya dalamıyor falan da şimdiye kadar böyle birsey yoktu şimdi mi çıktı yani. 1 2 hafta önce azı dişi patlattı gündüzleri bile istiyordu. Ki ben oğlum memeye düşkün değil derdim emiyor ama duygusal değil derdim. Mememi göstererek bu ne diyorum mamaammmm diyor 🫠🥲 düzelicez inşallah be 2 yaşına ne kaldı şurada zaten 🥰
TugceRain 569767 uyuturken emzirmek zorlamıyor ama gün içinde ben oturuyorsam, koltuğa popomu koyduğun an memeee diye geliyo. Yanında oturayım hem emsin onu istiyo. Yer mekan zaman hiç farketmiyo. Bi de elimden tutuyo beni yatağına götürüyo. Kafede oturuyosak orda da yanıma oturuyo meme meme. Misafir gelse ne konuştutuyo ne oturtuyo. Dün arkadaşıma gittim kadınla oturamadım. Emziriyorum geliyorum bir daha götürüyo meme diye. Yeni doğduğu zamandan daha çok meme istiyo ayy nasıl bıraktırıcam bilmiyorum.
TugceRain TugceRain bi de yemek de yemiyo. Dün sadece kahvaltıyla durdu. Daha şimdi kahvaltı yapıcak tekrar. Elimde tabak kaşık peşinde geziyorum.
569767 TugceRain ne eksik ne fazla aynı benomkı de öyle misafirlik demıo cafe demııo gezme demıo memmeee .iştahsızlık bizşmde var bi muz yedı bı benı emmı sabahtan beri dişten şüpheleniyorum ben ama hayırlısı bakalım bu gğnlerde gecer ınsAllah
TugceRain 569767 kızımın da son sağ alt köpek dişi şişmiş o çıkıcak ama normalde de böyle ya. Diş +1 yapıyor. Bütün gün ne yedi yazıyım. Yarım omlet, çeyrek domates, 1 tane mücver, 4 tane burgu makarna, 4 çilek, 1 tane erik ve muz. Bu kadar.