Kizlar en bastan anlatiyorum benim bebegim dogdugu gunden beri emme refleksi iyiydi 4.gunde kuvoze girdi sariliktan sutum yetmiyor diye doktor tavsiyesiyle mama takviyesi yapiyorum avent biberon kullaniyorum ama bi sorun yasamamistim son 3 4gundur emzige alistirdim surekli degil ama cok krizi tutunca bu arada 20gunluguz. Bebegim son gunlerde gazi var kipkirmizi oluyor kendini sıkıyor ve aglama krizleri tutuyor o sirada memeyi almiyor 2emiyor aglayip birakiyor defalarca veriyorum almiyor ama biberonla mama veya sagdigim sutu verdigimde kuzu kuzu iciyor hic biberonu reddetmiyor sizce bu meme reddimi demek? Ama sakin oldugu zamanlar emiyor memede uyuya kaliyor fakat aglama krizlerinde memeyi tutmak istemiyor bu hepinizde olan biseymi yoksa biberona alistigi icin memeden soguyormu? Bide mesela mamayi ictigi an cocuk sarhos oluyo resmen tum krizi geciyor oysaki sutumu sagdigimda oda 60cc ama o bu kadar sakinlestirmiyor sanki. Biraz uzun oldu ama bu sorularimi cevaplicak tecrubeli anneler goruslerinizi bekliyorum cok yardima ihtiyacim var