Kizlar onlisans çocuk gelişimi mezunuyum seneye kpss ye giricem inşallah ama atamalar çok zor diyorlar onlisanstan atanan varmı nereye atandiniz yada özelde çalışan varmı bebeginizle beraber mi gidiyorsunuz? Atanamazsam özel kreşlere başvurucam.ve bebeğimle gitmeyi dusunuyorum