Kızlar 50 günlük bebeğimi sünnet ettirdik bu 3.gündü sarı bi akıntı var alt kısımda yani damlama şeklinde değil tabi biraz orayı kaplamış doktor normal dedi ama ben tedirginim ,ve bu durum idrar yolu enfeksiyonuna sebep olurmu acaba ,lütfen postu yukarı taşırmısınız