Ben sidefer kullanıyorum kgya bir damla şeklinde olduğu için kolay oluyor , öncesinde ocean kullanıyordum ama çocuk doktorum bebeğimi biraz soluk gördüğü vs için sidefere geçtik dozunu artırdık , bebeğim de sideferi daha rahat içiyor , 9.ayda kan tahlili varmış ozaman anlicaz bakalım asıl iyi mi geliyor