Biz de maalesef uyuz ile uğraşıyoruz 2 haftadır. Kızım 3 yaşında o bir aydır kaşınıyor ancak 2 hafta önce teşhis konuldu. Anti-skap isimli bir ilaç verildi bize 3 gün her gece kullanıp yeni kıyafet ve çarşaf kullandık. 4. gün banyo yapılıd. Bir hafta ara ile yeniden kulanıypruz bu gün son gün ama hala kaşınıyoruz. Kükürtlü sabun da kullanıyruz ama işe yaramıyor. Tekrar doktora gitmemiz lazım sanırım. İki haftadır tüm kıyafetleri posetledik. 2 şer takım kıyafet dışarda her giydiğimizi 60 derecede yıkıyoruz. Kurutma makinesi kullanıyoruz. Sürekli temizlik yapıyoruz. Her yere sirke sıkıyorum. Çarşaflar koltuk örtüleri günlük yıkanıyor. Haliları yıkamaya verdim. Sermedim henüz. Evdeki her şey poşette kapalı. Bayramda da memlekete gideceğiz. Öncesinde geçmesi için ne yapmam lazım bilemiyorum artık. Home ofice çalışıyorum. Kızım kreşe gidemiyor 2 haftadır. NE zaman gitmeye başlayacak da bilmiyorum. Çok yıpratıcı bir süreç gerçekten. Çocuğu krese göndersem bulaş riski devam eder mi acaba ? Tamamen bitene kadar bulaştırıyor mu ?