Merhaba yarın çamaşır makinesi ve kurutma makinesi alacağım , marka olarak bosch yada samsung düşünüyorum ama cok kararsız kaldım. Kullananlar varsa bu iki markayı memnun musunuz acaba? Yada önerebileceğiniz başka bir markada olur. Arçelik - vestel hariç. 🤍