2.5 yaşındayız bez bırakmaya başladık 3-4 gün oldu aslında bir senedir söylüyor bar diye ama yeni cesaretlendim ben bezi tamamen istemedi bi sabah hadi dedim vazgeçmek de istemiyorum. Şöyle ki ilk iki gün güzeldi ufak çiş taştı ama hevesliydi sonra ki günler kaka bile kaçırdı soğudu hevesi kalmadı.elini oyalaması lazım ve ben fısıfs verdim eline oyalandı baktım her yer su gölü sonra vazgeçtim . Şimdi hevesi yok iki gündür çok kaçırıyor haber vermiyor hatta soruyorum cevap da vermiyor bana.oyun oynarken heyecanlanınca da kaçırıyor . Pes etmek istemiyorum ama artık o kadar tükenmiş hissediyorum ki bana taktik verin normal diyin bilet diyin ne yapacağım