Arkadaşlar emzirmeyi azaltarak kestim ama yinede süt çok fazla ve aşırı ağrı yapıyor süt sağma makinesi bozulmuş elimle boşaltmak yetmiyor buyüzden ilaç kullandım alerji yaptı siz neler yaptınız sütten kestikten sonra? Ve en önemlisi bebişleriniz ne kadar sürede alıştı?