Kızlar selam bebeğim 7 aylık hatta sanırım 8 olacak neyse. Gündüz kendine göre bi uyku düzeni oluşturdu ama gece..
Uyanmıyor ama çok ağlıyor. Neredeyse 45 dakika 1 saate bir uyanıyor ve emiyor. Sanki hiç emmemiş gibi .
Sizce gece beslenmesini kesme zamanı geldi mi ? Cevap evet ise nasıl keserim yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
..
Ek gıdaya geçtik, emiyor.
Emzik kullanmıyor. Kız bebek