Acu_ Bir markanın güneş kremini kullanıyodum fakat değiştirmek istiyorum memnun kaldığınız önerebileceğiniz güneş kremi var mı?
Asyaveannesi04 Acu_ la roche posay antelios age corrent benimki tüplü olan diğerleri aşırı sıvı benimki krem gibi ve yaşlanma karşıtı çok memnunum geçen sene 3 tane alıp stoklamıştım bir buçuk kutuyu kullandım bile, yaz kış kullanıyorum çünkü
yellowmom8 Acu_ solenta yağsız güneş kremini kullanıyordum çok arttı fiyatı hada labo Tokyo suna geçtim memnunum ilk başta parlasa da durdukça matlaşıyor 200 ml indirim den 150 ye aldım
Acu_ yellowmom8 yıllar yıllar önce solante kullanmıştım. Morartıyordu kullanmayı bıraktım. Diğer güneş kreminide ilk defa duydum
TheMomm Arimayaa Evet 50+ yağlı cilt tipine uygun bi kac güneş kremi kullanmıştım yuzde yaglılık hissi bırakıyordu bunda oyle bi şey olmuyor zaten sivilce tedavisi gördüğüm için doktorum önermişti lekelerime de çok iyi geldi