Norveckizi düzenli, sakin, bireysel ve sıkıcı. Herşeyi günlerce önceden planlamanız gerekiyor. Çocuk açısından heryerde park var. Kreş ücretleri çok pahalı o yüzden anneler genelde ya part time çalışıyor ya da çocuk büyüyünce işe dönüyor. Doğum izni Türkiye gibi 4 ay gibi bir süre. O yüzden işe ara verebiliyorlar ya da part time çalışıyorlar. Ama kadınlar Türkiye için geç olacak bir yaşta da olsa işe geri dönebiliyor. Dediğim gibi kreşler pahalı devlet yaklaşık yarısını vergide geri veriyor ama misal geçen bir kreş sorduk sadece haftada bir gün gidecekti aylık 500 Euro istediler. Birazcık daha önce nerede yaşadığınıza göre ve beklentinize göre etkisi farklı diyeyim. Çokça artıları da var ama eksi yönleri de var. Bebek anne platformu olduğu için daha çok işin çocuk boyutunu anlattım. Sormak istediğiniz soru olursa yanıtlarım.