Emziriyorsaniz sizin yediklerinizden de olmuş olabilir, ben ilk oğlumda domates yemiştim ertesi gün çocuğun vücudunda kizarikliklar oluştu bir yaşına yakındı. Küçük oğlumun da doğduğu günün sabahında iki dilim domates yemiştim bebeğimin vücudunda kizarikliklar oluştu. Doktora sordugumda evet domatesten dolayi olmus olabilir demisti. Emzirdigim için yemiyorum domates artık. Yani belki sizin yediğiniz bir şeyden kaynaklı olabilir, geçmiş olsun