Shydoll geçti😊 bir çocuk gelişim uzmanına götürüyoruz belli aralıklarla. İlk bu sebep için gitmiştik. Gelişimsel olduğunu, erken konuşan çocuklarda daha sık yaşanabildiğini buna yalancı kekemelik dendiğini söylemişti. Endişelenmeyin geçecek demişti geçti çok şükür.