Ervagizem ben veriyorum 5,5 aylık katı kurallar yada onun belirgince hissedeceği sert değişimler yapmadım. Gündüz uykularını hep aynı yerde uyutmaya başladım emzikle ve pışpışla uyuyor atak dönemindeyiz diye bazen zorlanıyor uykuda o zaman yağmur sesi dinletiyorum sankinleşiyor uyukladığı anda kapatıyorum.
Akşam 19:30da duşa giriyoruz birlikte oyun oynayarak dizime yatırıp yıkıyorum çıkınca babamız giydiriyor o sırada ben mamasını hazırlıyorum önce biraz emiyor sonra mamasını doymadıysa diye veriyorum. Biraz kucakta vakit geçiriyoruz uykuya hazırlıyorum (reflüsü olduğun için hemen yatırmıyorum) 20:00 civarı uykusu geldiği için belirgince gözlerini ovalıyor falan yatağa koyup yağmur sesi açıyorum bir iki dakika sonra kapatıyorum (hergün daha az açarak o desteğide bırakma niyetim) sonra poposunu belini sıvazlayarak pışpışlıyorum. Karanlık odada uyumak istiyor ve yüz üstü yatmayı seviyor dalana kadar istediği şekilde yatmayına yardım ediyorum sonra uyuyunca daha rahat bir pozisyona getirip bırakıyorum. Çok terlemediyse acıkmadıysa yada huzursuz günü değilse 3-4 saat kesintisiz uyuyabiliyor geceleri