Esin28 ben kararsızım yapıp yapmama konusunda. Bi yanım Afrika’da yemek ver diyor insanların bu vesileyle karnı doysun buna vesile olmak istiyorum. Bi taraftan da ufak bişi yapmak istiyorum ama evde değil, ama illa onu çağırdı bizi çağırmadı muhabbeti olacak. O yüzden de bilmiyorum çok kararsızım. Eltim bugün yaptı, bildiğiniz mesire yerine kurmuş bütün düzeni, herkes öyle ayakta yedi, kamp sandalyesi olan almış gelmiş ama yani 50-60 kişi vardık o kadar büyük yapmam yani düğün gibi.