Kızlar merhaba,
Bebeğime normalde aptamil kullanıyorum. Şaun yurtdışındayım. Aptamil mama aldım tekrar ama şimdi farkediyorum üzerinde dietary product yazıyor. Kullanan var mı? Şimdi versem sakıncası olur mu acaba? Netten baktım alerjik bebekler için vs diyor 🙄 Kullananlat dönüş yaparsa sevinirim 🌺